کاهش سریع وزن به کمک میوه ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 / 12 / 1392
بازدید : 434
نویسنده : sharef zadeh

کاهش سریع وزن به کمک میوه ها

اضافه کردن میوه به رژیم غذایی راه بسیار خوبی برای کاهش سریع وزن است. مصرف میوه ها به بهبود گردش خون، افزایش سیستم ایمنی بدن، بهبود سیستم گوارش، درخشش پوست و مو وارتقاء سلامت کلی بدن کمک می کند. همچنین رژیم غذایی میوه راه خوبی برای سم زدایی بدن می باشد، اگر به دنبال راه حل های طبیعی برای کاهش وزن هستید، رژیم غذایی میوه یا رژیم های غذایی سرشار از میوه ها ممکن است بدون هر گونه آسیب رساندن به بدن نتیجه بخش باشد.

میوه های تازه با ارزش سیری بالا و مواد مغذی که فراهم می کنند، در اصلاح نیازهای تغذیه ای شناخته شده هستند، زیرا بدن مقدار زیادی مواد مغذی ضروری را از دست می دهد و هنگام کم کردن وزن، انواع مختلف مواد غذایی که بدن به آن ها نیاز دارد بسیار محدود هستند.

 

میوه ها قطعا"هدیه های ارزشمند طبیعت به انسان هستند. با طیف گسترده ای از میوه های موجود با طعم های مختلف، همه می توانند بسته به سلیقه فردی انواع میوه را انتخاب کنند، اما هر آنچه شما انتخاب می کنید قطعا" سودی که به بدن می رساند را هیچ مواد غذایی دیگر نمی تواند به بدن بدهد.

گواوا

اگر چه این میوه در لیست میوه های مورد علاقه برای همه فصل ها نیست، می تواند گزینه ی  کاملی برای کاهش وزن باشد. گواوا سرشاراز ویتامین C، فیبر، مس و پتاسیم می باشد.این میوه همچنین دارای مقادیر کمی از چربی های اشباع شده و سدیم می باشد، بنابراین خوردن آن هر زمانی که احساس گرسنگی کنید، می تواند بهترین عادت برای کاهش وزن باشد.

شاید معدود میوه‌ فروشی را بتوان در شهر‌های بزرگ پیدا کرد که نام آن را شنیده باشد، اما مردم جنوب کشور با آن انس و الفتی باور نکردنی دارند و این شاید به خواص دارویی و غیر دارویی بی‌شمار آن بر‌می‌گردد.وجود شرایط اقلیمی خاص در برخی از مناطق استان هرمزگان بویژه در حاشیه دریای عمان و خلیج فارس سبب شده تا این استان مستعدترین نقطه کشور برای کشت این میوه باشد.

سیب

خوردن یک عدد سیب در روز می تواند شما را از اضافه وزن دور نگه دارد. افرادی که قبل از غذا سیب می خورند به طور کلی در مقایسه با کسانی که غذا های سبک مختلف مصرف می کنند، کالری کمتر جذب بدنشان می شود. به علاوه، آنتی اکسیدان های موجود در سیب ممکن است به جلوگیری از سندرم سوخت و ساز که موجب چاق شدن شکم یا شبیه "شکل سیب" شدن است، کمک کند.

تمشک

استفاده ی تمشک روز به روز به دلیل مزایای سلامتی که دارد عمومیت پیدا می کند، و جدا از مکمل بودن نیازهای تغذیه ای ، این توت خوشمزه نیز ممکن است به کاهش وزن کمک کند. این میوه ی شیرین دارای مقدار کمی کالری ، چربی، سدیم و کلسترول است و مصرف  آن همراه غذای وعده اول روز یا خوردن آن همراه تنقلات واقعا" می تواند در افزایش توانایی بدن برای از دست دادن وزن کمک کند. به خاطر تسریع سوخت و ساز بدن، با اضافه کردن این میوه به رژیم غذایی خود هنگام کم کردن وزن می توانید به نتایج مثبتی دست یابید.

Fruits-for-Lose-Weight-1elmevarzesh

زردآلو

زردآلو به دلیل مزایای تغذیه ای و کم کردن وزن ، میوه ای شناخته شده است. زردآلو می تواند به پیشگیری از اختلالات پوستی، کم خونی، سرطان و یبوست کمک کند. به دلیل سطوح بالای فیبر و آب موجود در زردآلو احساس طراوت خواهید کرد. زردآلوی تازه دارای کالری و چربی کمی است.

گیلاس

گیلاس آبدار نه تنها برای جوانه های چشایی مفید است، به کم کردن وزن نیز کمک می کند. آنتوسیانین موجود در این میوه با افزایش آنزیم های ضد چربی مانع افزایش چربی های بدن می شود، مصرف این میوه به جای غذا های سبک می تواند سطح کلسترول خون را پایین نگه دارد و باعث کاهش وزن شود.

طالبی

بهتر است این میوه را در در یک روز گرم مصرف کنید، زیرا به رفع تشنگی کمک می کند و به شما احساس تازگی می دهد. این یک سنت است که هر تابستان یک طالبی در سبد میوه مردم باشد، چرا که نه تنها مزه خوبی دارد، کمک می کند بدن سالم باشد و آب بدن حفظ شود. طالبی غنی از ویتامین های B6، و Cمی باشد و واقعا" چربی و سدیم کمی دارد، و خوردن آن در رژیم غذایی اختلال ایجاد نمی کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 168
بازدید هفته : 683
بازدید ماه : 2306
بازدید کل : 1078967
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com